ניוזלטר חינם הוא כלי יעיל לתקשורת עם קהל הלקוחות שלכם, אשר יכול למלא תפקיד מהותי וחשוב בחוויית הלקוח. ניוזלטר חינם מאפשר לכם לשלוח ללא תשלום דיוור אל הלקוחות שלכם בתדירות קבועה, באמצעות המייל, במטרה לתת ערך מוסף של תוכן מעניין, עדכונים וחדשות הרלוונטים לעסק שלכם.
הניוזלטר מגיע אל הלקוח בזמן בו אין לו אינטראקציה ישירה עם העסק או השירות שלכם, אלא אתם אלו שנכנסים אל תוך הסביבה שלו. ולכן, ניוזלטר יכול להיות או הדבר הראשון שהלקוח שלכם ירצה למחוק מהתיבה, או הדבר הראשון שהוא ירצה לפתוח ולקרוא. ריכזנו עבורכם מידע, שיעזור לכם לבנות ניוזלטר שיווקי, מיטבי ויעיל בחינם.
ניוזלטר חינם – הדרך לג’אנק או הזדמנות ליהנות מכלי שיווקי חזק?
הניוזלטר יכול לשמש פלטפורמה שיווקית חכמה, חינמית ואפקטיבית המאפשרת העברת תוכן ערכי לאלפי לקוחות. אבל, רגע לפני שאתם מתחילים לבנות אותו, בואו נבין מה בכל זאת עושה את ההבדל בין ניוזלטר שימצא את עצמו בדרך לתיבת הג'אנק לבין כזה שיעזור לכם לבנות מערכת יחסים אמיתית עם הלקוח שלכם? התשובה לכך היא – תוכן מילולי ועיצובי שבאופן פשוט וישיר ימשכו את הלקוח שלכם פנימה, כבר מהכותרת.
ניוזלטר חינם שהלקוחות שלכם לא ירצו לפספס
כמו בכל דיאלוג – הקשבה ועניין הם שם המשחק, לדעת להקשיב ולדעת להשיב:
- לדעת להקשיב היא ההיכרות שלכם עם הלקוח, או בשפה המקצועית – אפיון הלקוח שלכם. מה מעניין אותו? מה יתפוס את תשומת לבו ואיזה תוכן יהיה שימושי ורלוונטי עבורו? לשם הדוגמה ניקח מאמן כושר אישי. אם המאמן יישלח ניוזלטר חינם ללקוחותיו שכמובן כבר מתאמנים אצלו, עם תמונה שלו על חוף הים ותוכן שמדבר על כך שצריך להיכנס לכושר כדי להיראות טוב לקראת הקיץ, סיכוי גבוה שהניוזלטר הזה ימצא דרכו לתיבת הג'אנק די מהר. לעומת זאת, אם אותו מאמן יכתוב על תרגיל קצר שניתן לעשות כל בוקר במשך 5 דקות לחיטוב הבטן לקראת הקיץ, בצירוף תמונה שלו מדגים את התרגיל על הים, אנו מבטיחים לכם, שהניוזלטר הזה יישמר ואף ישותף עם חברים נוספים.
- לדעת להשיב אחרי שהבנתם מה התוכן שירתום את הלקוח שלכם, עכשיו צריך רק לדעת איך להעביר אותו באופן מעורר עניין, שיתפוס את תשומת לבו באופן מהיר ומיידי.
או במילים אחרות – כותרת ועיצוב:
הכותרת צריכה להיות כזו שתעביר את תמצית העניין באופן ברור, בהיר ומיידי, לדוגמה: "5 דקות ביום לקיץ שלם של בריאות ויופי" – תעביר מיד את המסר.
כמה מילים על עיצוב – מומלץ להוסיף תמונות רלוונטיות ומושכות, לבחור טאמפלט ועיצוב שיתאימו למבנה התוכן, להתאים את בחירת הצבעים לצבעי הלוגו שלכם, וכמובן, לשים לב להתאמה למכשירים השונים.
שליחת ניוזלטר בחינם לקהל הלקוחות שלכם הוא כלי נהדר לטיפוח מערכת היחסים עימם. הדרך היעילה ביותר לבצע זאת, היא לבנות מראש רשימת נושאים מעניינת ומגוונת לסדרת ניוזלטרים, ולשלוח אותם בזמנים קבועים – במטרה ליצור משבצת זמן – שהלקוח ייתרגל, יתעניין ויחכה לניוזלטר הבא שלכם.