ארכיון ניוזלטרים למה ואיך?

סביר להניח שכצרכן קיבלת ניוזלטר אחד או יותר על ידי חברות, אשר היית איתן בקשר עסקי כלשהו בעבר. יש אפילו סיכוי שכמה מהם היו מעניינים מספיק, עד שהיית רוצה לקרוא ניוזלטרים נוספים באותו נושא, או בנושאים דומים. במילים אחרות היית רוצה גישה לארכיון הדיוורים של החברה. ארכיון כזה יכול לשפר את חוויית הלקוח שלך, בהינתן לך האפשרות לקרוא רק ניוזלטרים בנושאים שמעניינים אותך.

מנגד, אולי אתה נמצא בצד השני, זה שתפקידו לעניין את הלקוחות והגולשים, באמצעות שימוש בשיווק בדואר אלקטרוני. מה נותן לך ארכיון ניוזלטרים? ארכיון המכיל שפע של מידע רלוונטי מסודר ומאורגן, תופס את תשומת הלב של הגולשים והנמענים, ויכול לתת לעסק שלך דחיפה לא רעה בכלל. בנוסף, ככל שהארכיון עשיר במידע אתה נתפס כמקצועי יותר ובעל ידע, בתחום הפעילות שלך.
הגדרת הארכיון שלך

עם תוכנת inwise לשיווק בדואר אלקטרוני, יכולים עסקים מכל הגדלים ליצור ארכיון ניוזלטרים, הכולל את כל הדיוורים מהעבר, כולל אלו שנשלחו כמובן, לפני הצטרפות המנוי לרשימת הנמענים.

איך עושים זאת?
פשוט וקל: ראשית יש להגדיר קישור עבור כל אחד ממסעות הפרסום (על ידי לחיצה על "יצירת קישור לאתר" בדף הדו"ח), ולשים את כל הקישורים בדף אינטרנט "ניוזלטר החברה" שיצרת. כך למנויים שלך יש גישה לאוסף הכולל של דיוורי החברה.
לאחר שהדף נוצר והוא מקושר לכל הניוזלטרים בארכיון שלך, יש גם לשים קישור מכל הדיוורים שלך אל דף הארכיון שלך. צעד זה ייתן לנמענים שלך גישה ישירה אל הארכיון ויאפשר למנויים שלך לראות את כל מסעות הפרסום שלך בקלות. בנוסף, ניתן להוסיף קישור לארכיון על טופס הצטרפות או הרשמה, כך מנויים פוטנציאליים יכולים לעיין בדיוורים קודמים לפני ההרשמה.
וצ'ופר לסיום
דף הארכיון מציג את כל הניוזלטרים בצורה מסודרת לגולשים, הם יכולים לבחור בקלות את הנושאים המעניינים אותם ולקרוא עליהם. בכך הם גם מספרים לך מה הכי רלוונטי להם ואתה יכול לדוור בהמשך ולהרחיב על הנושאים הפופולאריים ביותר בקרב הגולשים (ניתן לבדוק זאת בקלות על ידי ניתוח סטטיסטי של האתר).
בנוסף, בתחתית הארכיון ניתן להזמין את הגולשים לכתוב לך על מה יהיו מעוניינים לקרוא בעתיד. כך, אתה תקבל רעיונות טובים והגולשים ירגישו שיש מי שמקשיב לצרכיהם בצד השני.