ב- קמפיינים תגיות: זמני שליחהקמפיינים

על מנת לא להפריע לנמענים שלכם באמצע הלילה, בשבתות ובחגים, באפשרותכם לשלוט בזמני השליחה של קמפיין אימייל ו/או SMS ולהגדיר באילו שעות וימים הוא לא יישלח. הגדרות אלו יכולות להיות חד פעמיות או מחזוריות (לפי ימים, שבועות, חודשים או שנה).

ישנן שתי אפשרויות להגדרת זהגבלת זמני שליחה אסורים

  1. עדכון הגדרות ברירת מחדל אחידות עבור כל הקמפיינים שישלחו.
  2. עדכון הגדרות שונות עבור קמפיינים שונים כלומר, הגדרת הגבלת שליחות בזמנים שונים עבור כל קמפיין בנפרד.

1. הגדרת זמני חסימה, כברירת מחדל עבור כל הקמפיינים שישלחו

יש להקליק על האייקון של האיש הקטן (1), בחלק העליון השמאלי של המסך ולבחור "הגדרות חשבון" (2).

תפריט הגדרת חשבון

בתפריט הימני יש להקליק על "שליחות אימייל" (1), ובתפריט העליון לבחור ב "זמני חסימת שליחה" (2).

זמני חסימת שליחות ממסך הגדרות

2. הגדרת זמני חסימה עבור כל קמפיין בנפרד

תחילה, יש ליצור קמפיין חדש. לצורך כך, ניתן להיעזר במדריך ליצירה ועיצוב קמפיין אימייל או במדריך ליצירת קמפיין SMS
בסיום תהליך יצירת הקמפיין, במסך האחרון "תזמון ואישור שליחת הקמפיין", ניתן להגדיר את הגבלת זמני השליחה של הקמפיין.

הקליקו על "זמני שליחה אסורים" (1). תפתח חלונית שבה ניתן לראות שברירת המחדל במערכת הינה הגבלת שליחה בימי שישי, שבת.
על מנת להוסיף הגבלות נוספות, הקליקו על "הוספה" (2).

הגבלת זמני שליחת קמפיין - הגדרות

תפתח חלונית: "הגדרות חסימת שליחות".

פרטי החסימה:
1. שם האירוע – יש לבחור שם למטרות פנימיות בלבד, שם זה יהיה גלוי לעיניכם בלבד.
2. ערוץ – באפשרותכם לבחור להגביל שליחה רק בערוצי דיוור מסוימים או בכולם: אימייל, מכשירים ניידים או שניהם.

פרטי האירוע:
3. סוג – על מנת שההגבלה תהיה עבור אירוע חד פעמי – יש לבחור ב: חד פעמי
על מנת שהשליחה תוגבלו עבור אירוע מחזורי, יש לבחור ב:  יומי/שבועי/ חודשי או שנתי.
באופן זה ניתן להגדיר הגבלת שליחה אחת למספר ימים (לדוגמה, הקמפיין לא יישלח כל שלושה ימים), שבועות (לדוגמה, הקמפיין לא יישלח ביום שני בכל שבוע), חודשים (לדוגמה, הקמפיין לא יישלח ב-14 בכל חודש) או שנים (לדוגמה, הקמפיין לא יישלח בסילבסטר בכל שנה).
4. שעות – יש לבחור את שעות התחלה וסיום החסימה.

תקופת החסימה:
יש להזין את תאריכי תחילת וסיום החסימה. במידה וזמן סיום החסימה לא ידוע- יש ללחוץ אף פעם.
לקבלת מספר חזרות מסויים, לדוגמא 3 פעמים- יש לכתוב במס' מופעים את המס' 3.

דוגמאות להגדרות חסימה:

יצירת אירוע שבועי – על מנת ליצור מועד בו לא ישלח דיוור באופן שבועי, בפרטי האירוע, יש לבחור סוג אירוע – שבועי.
בשדה "חוזר כל", יש להזין את מספר החזרות שחסימה זו תתבצע. לדוגמא: כל שבוע/שבועיים/ שלושה שבועות וכו'.

הגבלת זמני שליחת קמפיין - הגדרות - weekly

 

יצירת אירוע חודשי – על מנת ליצור מועד בו לא ישלח דיוור באופן חודשי, בפרטי האירוע, יש לבחור סוג אירוע – חודשי.
בשדה "חוזר כל", יש לבחור את מספר החזרות שחסימה זו תתבצע. לדוגמא: כל כמה ימים, כל חודש/ כמה חודשים או יום מסוים כל חודש/כמה חודשים.

 

הגבלת זמני שליחת קמפיין - הגדרות - monthly

יצירת אירוע שנתי  – על מנת ליצור מועד בו לא ישלח דיוור באופן שנתי, בפרטי האירוע, יש לבחור סוג אירוע – שנתי.
בשדה "חוזר כל", יש לבחור את מספר החזרות שחסימה זו תתבצע. לדוגמא: כל שנה בתאריך מסויים או זמן מסויים בחודש בכל שנה.

תפריט הגדרת חשבון

ישנה אפשרות להגדיר אי שליחה בחגי ישראל  – על מנת לשהקמפיין לא ישלח בפסח, שבועות, ראש השנה, יום כיפור וסוכות.
לשם כך, יש לבחור בסוג האירוע "חגי ישראל" ולסמן את החגים הרלוונטיים בהם לא ישלח הקמפיין.

זמני חסימה - חגי ישראל

 

לסיום, על מנת לשמור את האירוע יש ללחוץ על "שמירה" אשר בתחתית החלון.
כעת ניתן לראות בדף "זמני חסימת שליחה" את האירוע. ניתן לערוך אותו ואף למחוק במידת הצורך.