'מטרות' הינו פיצ'ר, אשר באמצעותו ניתן לאסוף מידע על רשימת אנשי הקשר המבקרים באתר בעקבות הקמפיין שנשלח ומאפשר למדוד את הצלחתו.
על ידי הטמעת קוד המעקב בעמודים רלוונטיים באתר שלכם, תוכלו לעקוב אחר התנהגות הגולשים ולנטר מטרות שתגדירו.
לדוגמה, כדי לבדוק מהו תהליך הרכישה שעובר לקוח, יש לשתול את הקוד לאורך כל העמודים שעובר במהלך תהליך הרכישה. אך כדי לבדוק מי ביצע רכישה בפועל, מספיק להטמיע את קוד המעקב בעמוד הסופי, של אישור הרכישה.
שלב 1 – העתקת קוד מעקב (פיקסל) והטמעתו באתר שלכם
יש להעתיק את קוד מעקב (פיקסל) של inwise ולהטמיע אותו בעמוד הראשון אליו מפנה הקישור ואותו תרצו לבחון.
בנינו מדריך מפורט, בו מוסבר היכן מופיע קוד המעקב של inwise וכיצד להטמיעו באתרים הבנויים בפלטפורמות שונות.
*מומלץ להיעזר במנהל האתר שלכם.
שלב 2 – הוספת בקרת מעקב אחר פעילות
קמפיין אימייל
לאחר סיום עריכת הקמפיין אימייל, במסך "הגדרות קמפיין אימייל", תחת הגדרות שליחה (1), יש לסמן את השדה: "הוסף בקרת מעקב פעילות באתר" (2).
קמפיין SMS
במהלך יצירת קמפיין SMS, יש לסמן את השדה "הוסף מעקב אחר פעילות באתר"
שלב 3 – צפייה בסטטיסטיקת המטרות
לאחר שליחת הקמפיין ניתן לצפות בפרטי וכמות אנשי הקשר שהגיעו לדפי המטרה מתוך הקמפיין. לשם כך, יש להקליק על על לשונית "קמפיינים" בתפריט הימני ולאחר מכן על כפתור "אנליטיקס" בשורת הקמפיין הרלוונטי.
יש לגלול את המסך מעט מטה, מתחת למשפך האנליטיקס, כדי להגיע לטבלת המטרות:
מזהה מטרה – מספור פנימי של המערכת לכל אחת מהמטרות שהוגדרו.
שם המטרה – ניתן לשנות את שם המטרה.
כמות כניסות – סך כל הכניסות לעמודים שהוגדרו כמטרות. לדוגמה, איש קשר אחד שנכנס 3 פעמים לעמוד, יספר כ – 3.
כניסות יחודיות – מספר אנשי הקשר שנכנסו אל עמודי המטרות. כל איש קשר נספר פעם אחת בלבד, גם אם יכנס מספר פעמים לאותו העמוד (unique לפי איש קשר).
כתובת – כתובות העמודים (URL) אשר הוגדרו כמטרות.
תאריך יצירה – תאריך יצירת עמודי המטרות.
עדכון אחרון – התאריך האחרון שבו שונה המידע בטבלת הסטטיסטיקות של המטרות (כמו שינוי שם המטרה).
הקלקה על כל מטרה, תוביל למסך "פעולות אנשי קשר". פעולות אלו משוייכות לקמפיין זה ולמטרות שהגדרתם בו.
ניתן לצפות בפרטי אנשי הקשר שביצעו את הכניסות אל העמוד, כתובת האימייל שלהם, התאריכים בהם נכנסו לעמוד ונתונים אישיים (במידה והוזנו מראש).
מה אפשר לעשות כעת?
לאחר שתבחנו את התנהגות אנשי הקשר שלכם, תוכלו לחלק אותם לקבוצות ובהתאם לשלוח לכל אחת מהן קמפיין עם תוכן שונה ומותאם עבורה.