ב- קמפיינים

עיצבתם קמפיין ושלחתם אותו לרשימת אנשי הקשר שלכם. לפתע שמתם לב לטעות שאתם חייבים לערוך, או שנוסף מוצר ברגע האחרון שאתם רוצים להוסיף לדיוור. האם זה עדין אפשרי לערוך את הדיוור לאחר שליחת הקמפיין?

התשובה תלויה באופן השליחה שהגדרתם לקמפיין הדיוור, האם הגדרתם שליחה מיידית של הדיוור? או שליחה מתוזמנת למועד עתידי?

במידה והגדרתם שליחה מיידית של הקמפיין

  • השהייה של תהליך השליחה או שינוי בקמפיין – מצטערים, אבל תהליך השליחה כבר החל ולכן לא ניתן לבצע השהייה או עריכה של הקמפיין.
  • ביטול שליחת הקמפיין תוך כדי תהליך השליחה – באפשרותכם לעצור את השליחה מתור המכתבים היוצאים. במצב זה, רק אנשי הקשר שכבר קיבלו את הקמפיין לפני שעצרתם את התהליך יקבלו אותו.
    בסרגל התפריטים השחור, בצידו הימני של המסך, יש להקליק על קטגוריית "תהליכים" ולאחר מכן להקליק על "תהליכי קמפיינים":

תהליכי קמפיינים

  • אפשרות נוספת – הקמפיין אומנם נשלח והגיע ליעדו, אך ניתן להגדיר שאנשי הקשר לא יוכלו לפתוח אותו, לשם כך, עליכם למחוק את הקמפיין מרשימת הקמפיינים.

במידה והגדרתם שליחת מתוזמנת לקמפיין

התהליך הרבה יותר פשוט. כל שעליכם לעשות הוא למחוק הקמפיין מתור השליחה ולהחזיר אותו לסטטוס עריכה.

  1. יש להיכנס ל"תהליכי קמפיינים"  ולהקליק על הקמפיין הרלוונטי.
  2. סמנו את ב – את שורת הקמפיין (1).
  3. ניתן ללחוץ על "מחיקה" (2) – על מנת שהקמפיין ימחק מתור השליחה (הקמפיין עצמו לא ימחק, אלא רק יוסר מתור השליחה) ויועבר לסטטוס עריכה.
  4. כעת, יש לצאת מהחשבון ולהכנס מחדש, רק לאחר מכן ניתן ערוך את הקמפיין ולתזמן שליחתו מחדש.