עיצבתם קמפיין ושלחתם אותו לרשימת אנשי הקשר שלכם. לפתע שמתם לב לטעות שאתם חייבים לערוך, או שנוסף מוצר ברגע האחרון שאתם רוצים להוסיף לדיוור. האם זה עדין אפשרי לערוך את הדיוור לאחר שליחת הקמפיין?
התשובה תלויה באופן השליחה שהגדרתם לקמפיין הדיוור, האם הגדרתם שליחה מיידית של הדיוור? או שליחה מתוזמנת למועד עתידי?
במידה והגדרתם שליחה מיידית של הקמפיין
- האם ניתן להשהות תהליך שליחה או לבצע שינוי בקמפיין? מצטערים, אבל תהליך השליחה כבר החל ולכן לא ניתן לבצע השהייה או עריכה של הקמפיין.
- האם ניתן לבטל שליחת הקמפיין תוך כדי תהליך השליחה? באפשרותכם לעצור את השליחה, כך שרק אנשי הקשר שכבר קיבלו את הקמפיין לפני שעצרתם את התהליך יקבלו אותו.
איך מבצעים זאת? בסרגל התפריטים השחור, בצידו הימני של המסך, יש להקליק על קטגוריית "תהליכים" ולאחר מכן להקליק על "תהליכי קמפיינים" ולעצור את השליחה
- אפשרות נוספת – הקמפיין אומנם נשלח והגיע ליעדו, אך ניתן להגדיר שאנשי הקשר לא יוכלו לפתוח אותו, לשם כך, עליכם למחוק את הקמפיין מרשימת הקמפיינים.
במידה והגדרתם שליחת מתוזמנת לקמפיין
אין בעיה, תוכלו לעצור את השליחה. כל שעליכם לעשות הוא למחוק הקמפיין מתור השליחה ולהחזיר אותו לסטטוס עריכה.
איך מבצעים זאת?
- יש להיכנס ל"תהליכי קמפיינים" ולהקליק על הקמפיין הרלוונטי.
- סמנו את ב –✓ את שורת הקמפיין (1).
- ניתן ללחוץ על "מחיקה" (2) – על מנת שהקמפיין ימחק מתור השליחה (הקמפיין עצמו לא ימחק, אלא רק יוסר מתור השליחה) ויועבר לסטטוס עריכה.
- כעת, יש לצאת מהחשבון ולהכנס מחדש, רק לאחר מכן ניתן ערוך את הקמפיין ולתזמן שליחתו מחדש.