ב- דפים וטפסיםקמפיינים

במידה ואתם שולחים קמפיין אימייל עם קישור לדף נחיתה לאיש קשר שקיים בחשבונכם ב inwise, ישנה אופציה להגדיר שפרטים אישיים מסוימים יופיעו אוטומטית (ימשכו מכרטיסיית איש הקשר שלו).
כך שכאשר איש הקשר יפתח את דף הנחיתה מתוך האימייל, הוא יראה את שמו, כתובתו, כתובת הדוא"ל שלו ועוד פרטים רלוונטיים כבר ממולאים בטופס.
היתרונות של כך: חסכון בזמן, שיפור חווית משתמש, שיפור שעורי המרה, נתונים מדויקים יותר, ניתול מידע שכבר קיים לכם בחשבון.

איך עושים את זה?

במהלך עריכת הטופס בדף הנחיתה, יש להקליק על השדה הרלוונטי.
כדי להוסיף שם פרטי – בחלונית העריכה של שדה טקסט (1), בשדה "ערך נתון מראש", יש לבחור בהוספת שדה אישי "שם פרטי" (2).
הוספת שדה אישי - שם פרטי. נתון מראש לדף נחיתה
כדי להוסיף כתובת אימייל – בחלונית העריכה של שדה אימייל (1), בשדה "ערך נתון מראש" יש להזין: (2) #email#.
הוספת שדה אישי - מייל. נתון מראש לדף נחיתה
כדי להוסיף מספר טלפון – בחלונית העריכה של שדה טלפון (1), בשדה "ערך נתון מראש" יש להזין (3) #mobilenumber#
הוספת שדה אישי - טלפון. נתון מראש לדף נחיתה

לסיום שימרו, סימו לערוך את דף הנחיתה ופרסמו אותו.

במידה ואיש הקשר קיים בחשבונכם וופרטיו האישיים מעודכנים, כאשר יפתח את דף הנחיצה מתוך הקמפיין, הוא יראה את פרטיו באופן הבא:
טופס עם פרטים אישיים

במידה ואיש הקשר לא קיים בחשבונכם או שפרטיו לא מעודכנים, דף הנחיתה יפתח עם שדות ריקים אותם עליו למלא:

טופס ללא פרטים אישיים

 מה הלאה?

לאחר ששלחתם את קמפיין האימייל לאנשי הקשר שלכם, תוכלו לראות באזור האנליטיקס מי מהם הקליק על הקישור לדף הנחיתה, ומי מילא את הטופס שבו. המערכת מצליבה את הנתונים בין אנשי הקשר שלכם לבין הפרטים של ממלא הטופס (מידע זה מוצג באנליטיקס)