קמפיין אימייל (ניוזלטר) מתבסס על שליחת מסרים שיווקיים לנמענים באמצעות הדואר אלקטרוני.
זהו כלי שיווקי יעיל ואפקטיבי, המאפשר לחזק את הקשר עם הלקוחות, לעודד קנייה חוזרת ואף לפנות ללקוחות פוטנציאליים חדשים.
לשם כך, הדיוורים צרייכם להגיע לתיבת הדואר הנכנס הנכנס של אנשי הקשר שלכם ולא לספאם, איך עושים את זה? מדריך לשליחת קמפיין אימייל לאנשי הקשר בסרטון הבא:
זהו כלי שיווקי יעיל ואפקטיבי, המאפשר לחזק את הקשר עם הלקוחות, לעודד קנייה חוזרת ואף לפנות ללקוחות פוטנציאליים חדשים.
לשם כך, הדיוורים צרייכם להגיע לתיבת הדואר הנכנס הנכנס של אנשי הקשר שלכם ולא לספאם, איך עושים את זה? מדריך לשליחת קמפיין אימייל לאנשי הקשר בסרטון הבא: