מומלץ לשלוח לו הודעה באימייל, וואטסאפ או SMS מיד לאחר שנרשם.
לאחר מספר ימים לשלוח לו הטבה לכבוד הצטרפותו ואולי בהמשך לשלוח לו מיילים עם מדריכי שימוש רלוונטיים, עצות וטיפים או הצעה לעזרה או שירות.
אז איך עושים שכל זה יעבוד בצורה אוטומטית מבלי לשלוח כל פעם שמישהו נרשם הודעות בנפרד?
דוגמה למסע לקוח:
המסע מתחיל לאחר שמצטרף חדש שוייך לקבוצה "לקוחות חדשים" > מייד ישלח מייל "כיף שהצטרפת אלינו" > במקביל ישלח מייל למנהל החשבון ליידע אותו על הצטרפות איש קשר חדש > לאחר 3 ימים ישלח קוד הטבה במייל.
כדאי לחשב את מסע הלקוח מראש, להחליט מה תרצו לשלוח ומתי, ובהתאם גם ליצור את התכנים הרלוונטים:
תחילה צרו קבוצת אנשי קשר חדשה "לקוחות חדשים"
לקבוצה זו תוחלו לצרף נרשמים חדשים שמילאו דף נחיתה, פופאפ, טופס הרשמה באתר שלכם או להעלות רשימות אנשי קשר
מיד לאחר ההרשמה שלחו מייל – כיף שהצטרפתם אלינו 🙂
במקביל, ישלח מייל למנהל החשבון כדי שיהיה מעודכן שאיש קשר חדש הצטרף
לאחר שלושה ימים שלחו מייל עם קוד הטבה למצטרפים חדשים
איך יוצרים אוטומציה שכזו:
בממשק האוטומציות, צרו אוטומציה חדשה
ערכו את הטריגר על ידי הקלה על איקון העפרון (1).
בשדה "סוג הטריגר" מתוך הרשימה הנפתחת, בחרו ב: "איש קשר שוייך לקבוצה" (2).
ובשדה "שם הקבוצה" – בחרו את הקבוצה הרלוונטית (3).
מייד לאחר הצטרפותם לקבוצה נרצה שישלח מייל "כיף שהצטרפת אלינו".
לשם כך, נערוך את הפעולה, נקליק על איקון העפרון (1).
בשדה "סוג הפעולה" נבחר מתוך הרשימה הנפתחת "שלח לאיש הקשר אימייל" (2).
בשדה "שם קמפיין האימייל" נבחר את הקמפיין הרלוונטי (3).
במקביל, נגרור פעולה נוספת ונבחר בשליחת מייל למנהל החשבון – במידה וחשוב לו להיות מעודכן במידע זה.
בשלב הבא, נגדיר שלאחר שלושה ימים מרגע ההרשמה ישלח מייל עם קוד הטבה למצטרפים החדשים.
לשם כך, נגרור את רכיב ההשהייה לחלון עריכת האוטומציות (החלון השמאלי המנוקד).
בהקלקה על עפרון העריכה (1), תפתח חלונית העריכה ונבחר תזמון יחסי – נעדכן: 3 ימים (2) ואת שעת השליחה הרצויה (3).
תוכלו להמשיך ולהוסיף פעולות נוספות למסע זה בהתאם לדרישות והצרכים של העסק שלכם.