פתחתם חשבון ב inwise – ברוכים הבאים! כיף שאתם איתנו 🙂
כדי להתחיל ולעבוד עם חשבון ה inwise שלכם, סיכמנו לכם את השלבים להפעלת חשבונכם:
שלב 1 – אימות כתובת אימייל
בתחילת תהליך פתיחת החשבון, השלב הראשון הוא אימות כתובת האימייל עימה יצרתם את החשבון.
זהו תהליך פשוט שבו אתם מאשרים שכתובת המייל שאיתה פתחתם את החשבון אכן שייכת לכם.
איך מאמתים כתובת אימייל?
מיד לאחר שפתחתם את החשבון שלכם, תקבלו מייל לכתובת איתה פתחתם את החשבון. במייל תמצאו כפתור "הפעילו את החשבון שלי".
הקליקו על הכפתור וכנסו לחשבונכם עם שם המשתמש והסיסמה איתם נרשמתם.
שלב 2 – אימות מספר טלפון
בשלב זה, תקבלו הודעה וואטסאפ או SMS (מה שתעדיפו) עם קוד אותו תקלידו בשדה הרלוונטי.
על מנת שנוודא שמספר הטלפון הוא אכן שלכם.
שלב 3 – אישור חשבון
אנחנו ב inwise מאמינים בשיווק מורשה המבוסס על הדדיות בין המשווק ללקוח ומאפשרים שימוש במערכת על בסיס זה בלבד.
כדי שנוכל לדאוג שלקוחותינו יהנו משיעורי עבירות גבוהים (Deliverability – שיעור האימיילים שנכנסים לתיבות הדואר ולא לתיבת הספאם), אנחנו מוודאים שכולם "משחקים לפי החוקים" ומדוורים תוכן הולם לרשימות תפוצה לגיטימיות.
לכן, צוות התמיכה שלנו בודק כל חשבון חדש שנפתח ב inwise לפני שמאשרים לו להתחיל לשלוח קמפיינים (ניוזלטרים) ולפרסם דפים וטפסים.
לשם כך, תתבקשו לענות על מספר שאלות בנוגע לעסק שלכם ועל המטרות שלכם בשימוש ב inwise.
מה אפשר לעשות ב inwise עד שחשבונכם יאושר?
מה אפשר לעשות בינתיים? לעצב קמפיינים (ניוזלטרים), ליצור דפי נחיתה, טפסי הרשמה ופופאפים ולהעלות אנשי קשר למערכת.
מומלץ להיעזר במדריכים באזור התמיכה
שליחת קמפיינים לבדיקה ולאנשי הקשר, והשלמת תהליך הפרסום יתאפשר רק לאחר שהחשבון מאושר.
מילאתי טופס. מה עכשיו?
אנחנו משתדלים לעבוד מהר אבל מכיוון שזו בדיקה ידנית, זה יכול לקחת לנו 2-3 ימי עסקים בסופם יתקבל סטטוס חשבונכם:
- חשבון מאושר – חשבונך אושר וניתן להשתמש במערכת (את הקמפיין הראשון שישלח, אנחנו עדין נצטרך לבדוק.).
- חשבון בבדיקה -צוות התמיכה שלנו בדק את החשבון אך עדין לא יכול לאשר אותו – חסר לנו מידע.
כדי שנוכל להמשיך בתהליך אישור החשבון, יש ליצור קמפיינים או דפי נחיתה עם תוכן אמיתי ולאחר מכן, למלא את טופס אישור החשבון בשנית – כך נכיר מי עומד מולינו. - חשבון לא מאושר – לצערנו, החשבון לא אושר, נראה שהחשבון לא עומד בתנאי השימוש של inwise. כדי לערער על כך, ניתן ליצור איתנו קשר
מה אפשר לעשות בחשבון בתקופת ההתנסות ולאחריה
במהלך 14 ימי ההתנסות, ניתן להנות משימוש במערכת:
- ליצור דפי נחיתה, פופאפים וטפסי הרשמה ולפרסם אותם
- להעלות את רשימת אנשי הקשר שלכם למערכת.
- לשלוח קמפיין אימייל לאנשי הקשר שלכם – לכמה? תלוי בבחברה שלכםו ובצרכים שלה.
- וליצור אוטומציות שווקיות .
מה קורה לאחר 14 ימים?
במידה ושדרגתם את חשבונכם, תוכלו להמשיך ולהשתמש במערכת בהתאם לתוכנית אותה בחרתם.
במידה ולא, חשבונכם יחל בתהליך סגירה:
- תחילה החשבון נכנס למצב של "קריאה בלבד" – למשך 30 ימים.
במצב זה, ניתן רק לראות את הנתונים בחשבון ולייצא אותם, אך לא ניתן לבצע פעולת. - לאחר 60 ימים ממועד פתיחת החשבון, החשבון ימחק – כל המידע שבו נמחק לצמיתות ולא ניתן לשיחזור.
מקרים בהם חשבון inwise נסגר והמידע השמור בו נעלם:
- לאחר שמסתיימת תקופת ההתנסות.
- לאחר שנה שבמהלכה לא התבצעה כניסה לחשבון.
- 30 ימים לאחר שכרטיסייה הסתיימה או שפגה תוקפה.
- במידה וקיים חוב במשך 30 ימים.
- מנהל החשבון החליט לסגור את החשבון.
לאחר שהחשבון נסגר, לא ניתן לשחזר ממנו מידע, מדיה או הסטוריית פעילות.
לכן, אנו ממליצים לייצא מחשבונך את המידע שחשוב לך.