לפעמים, אנשי קשר בוחרים להסיר את עצמם מרשימת התפוצה, אך זה לא תמיד מעיד על חוסר עניין כללי בעסק שלכם. ישנן סיבות שונות שמובילות להסרה, חלקן תלויות בכן, כמו תדירות גבוהה מדי של דיוורים, תוכן לא רלוונטי, או הצפות במבצעים ופרסומות. אך חלקן קשורות לשינויים בתחומי עניין ותקופות חיים שונות, ייתכן ש"ילדים גדלו" ולכן תוכן על בגדי תינוקות כבר לא מעניין את ההורים, או שתקופה עמוסה בעבודה לא מאפשרת להם לעקוב אחרי עדכונים תדירים. הבנה של הסיבה להסרה תסייע לכם להגיב בהתאם ובכך לשמור על קשר חיובי עם אנשי הקשר ועל הדרך לתת להם חוויה טובה גם בתהליך ההסרה.
מערכת inwise מאפשרת לכם לעצב ולערוך את דף הסרה עם צבעי המותג שלכם, לוגו ולערוך את הטקסטים ובכך להבטיח תהליך נעים וידידותי יותר שישאיר זיכרון טוב מכם.
לשאלות נפוצות בנושא זה >
איך עושים את זה?
הקליקו על איקון "האיש הקטן" בחלקו העליון השמאלי של המסך.
בחרו ב "הגדרות חשבון" ובסרגל התפריטים הימני הקליקו על "דפי מערכת".
בחרו בחוצץ העליון ב"הסרות אימייל" ועדכנו את הטקסט והתמונה כרצונכם.
כדי שהמערכת תדע להשתמש בעיצוב זה, יש לשמור כברירת מחדל על ידי סימון V.
לאחר שאיש הקשר יבחר את סיבת ההסרה הוא יועבר ל"דף תודה", שמאשר את הסרותו, גם את הדף הזה תוכלו לערוך ולעצב.
בחרו בחוצץ העליון ב"אחרי הסרה" ועדכנו את הטקסט והתמונה כרצונכם.