לגרום ללקוחות שלך לפתוח אימיילים: שימוש ב-Preview Text בקמפיינים השיווקיים שלך
אפשר לחלק הודעות שיווקיות באימייל לשני סוגים: הודעות שמיד נמחקות, והודעות שמעוררות תחושה של ״היי, אולי יש כאן משהו בשבילי״. כבעלי עסקים השאיפה היא ליצור הודעות שמשתייכות לסוג השני, כמובן, ומכאן עולה השאלה – איך עושים זאת?
קיימות שלל דרכים להקפיץ את המיילים השיווקיים שלנו, אבל שיטה פחות מוכרת אך מוצלחת למדי היא להשתמש ב-Preview Text, שמשנה את חוקי המשחק, משדרג את איכות המיילים השיווקיים ומשפר את אחוזי הפתיחה. הצלחנו לסקרן אתכם? נהדר, בואו נצלול לעניינים.
מה זה Preview Text?
מדובר בטקסט המופיע כתצוגה מקדימה בהמשך לשורת הנושא באזור הדואר הנכנס, לרוב בצבע אפור בהיר, והוא עשוי להיראות מעט שונה אצל כל ספק אימייל. המטרה העיקרית שלו היא לסכם את חלקו העיקרי של האימייל ולגרום ללקוחות להקליק עליו כדי לקרוא את ההודעה המלאה.
יש נטייה לפעמים לבלבל בין Preview Text ל-Preheader Text, שהוא למעשה טקסט שנשאב מתוך הקמפיין עצמו אוטומטית, לרוב מהפסקה הראשונה או החלק העליון של תחילת האימייל.
ההבדל ביניהם הוא מהותי – הטקסט שמופיע ב Preview Text לא יופיע במייל עצמו אלא רק בתצוגת השורות המציגות את המיילים בתיבה.
למה חשוב לכתוב Preview Text לאימיילים השיווקיים שלכם?
לבלוט מעל המתחרים
כפי שציינו קודם, Preview Text מקנה יתרון משמעותי לכתיבת מיילים שיווקיים – אך בעלי עסקים רבים כלל לא מודעים לקיומו. כתיבה של טקסט תצוגה מקדימה מוצלח במיוחד, כזה שמצליח להתכתב עם שורת הנושא, ליצור עניין, ולהניע לפעולה – יעניק לעסק שלכם יתרון משמעותי שיסייע לכם לבלוט מעל המתחרים שלכם בתיבת האינבוקס של הלקוחות.
לסקרן את הלקוחות
שורת נושא מעולה היא בהחלט עניין קריטי כשמדובר במיילים שיווקיים – אבל גם שורת הנושא הטובה ביותר שתתקלו בה תהפוך לשלמה ומוצלחת הרבה יותר בזכות Preview Text שישלים אותו. שורת הנושא יכולה לחשוף את תוכן המייל עד גבול מסוים, וה-Preview Text נכנס כשחקן חיזוק הממנף אותה. למשל, אם אתם מתכננים השקה של מוצר חדש, תוכלו להוסיף בה עוד מידע, לכתוב קריאה לפעולה, וכל תוכן שיגביר את הסקרנות אצל הלקוחות שלכם ויעודד אותם לפתוח את ההודעה וללמוד על המוצר.
להיתפס כפחות ספאמיים
מיילים שיווקיים שמשתמשים ב-Preview Text נתפסים כידידותיים יותר וספאמיים פחות. טקסט מוצלח ייצור רושם חיובי כלפי העסק שלכם, יחזק את תחושת האמינות, וישקף בצורה ברורה מה התוכן שיופיע בגוף המייל – להבדיל מהודעות נטולות Preview Text שעשויות להיראות רובוטיות ומפוקפקות.
להעלות את אחוזי פתיחת ההודעות
כל אימייל שנוחת אצלנו עובר סקירה אוטומטית ולא מודעת, המבוססת על: שם השולח, שורת הנושא, וה-Preview Text. כך, אנחנו עורכים בדיקה מהירה לגבי אמינות האימייל והרלוונטיות שלו עבורנו. שילוב נכון של שם השולח, שורת נושא ו-Preview Text יסייע להעלות את אחוזי הפתיחה.
איך לכתוב Preview Text מעולה?
היעזרו ב-AI – שימוש בפלטפורמת יצירת תוכן כמו ChatGPT יכולה לעזור עם כתיבת Preview Text מצוין, שישתלב היטב עם יתר הטקסט במייל השיווקי שתשלחו. כתבו לצ׳אט הוראה לכתוב Preview Text מניע לפעולה בצירוף תוכן המייל המלא, וכך תקבלו אפשרויות שונות לטקסטים מעולים שתוכלו להשתמש בהם.
צרו קריאה לפעולה ושלבו תמריצים – ניסוח Preview Text עם קריאה לפעולה או תמריצים יעלו את הסיכוי שהקורא יפתח את ההודעה. חשוב להגדיר מראש מה הפעולה הספציפית שתרצו לעורר אצל הלקוחות שיקבלו את האימייל, ורק אז לכתוב טקסט קצר, ממוקד, עם הבטחה לגבי התוכן שיגיע במייל המלא. למשל: אם תרצו לשלוח אימייל שיקדם הרשמה להגרלה, תכתבו טקסט שמספר על האופציה להרשמה, כולל תמריץ המספר על הפרס השווה שיקבלו הזוכים בה.
כתבו טקסט שונה משורת הנושא – אגב, למקרה שתהיתם – כדי להפיק מה-Preview Text את המיטב, לא מספיק לעשות ״קופי פייסט״ של שורת הנושא. הקפידו לכתוב טקסט ייעודי עבורו, שיתכתב עם שורת הנושא וישלים אותה, וכך תוכלו למקסם את מירב הפוטנציאל ממנו.
לשלב את הקוד שמסתיר את ה-Preheader Text – לסיום, טיפ חשוב מאיתנו – בהנחה וכתבתם Preview Text, אך לא הגעתם למכסת התווים המקסימלית (עד 130 תווים), התווים מושלמים אוטומטית מתוך הקמפיין עצמו. לכן, אחרי שכתבתם את הטקסט באזור ה-Preview Text, הוסיפו אחריו את הקוד הבא, כדי למנוע מטקסט התצוגה המקדימה לכלול פרטים מהקמפיין עצמו. הקוד: ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
אילו עוד פיצ'רים של AI מחכים לכם ב inwise?