ממוקד, מאובטח ונוח לתפעול: כך בונים מערך תקשורת ישירה ורב ערוצית

חברות רבות מתמודדות כיום עם אתגר מורכב במיוחד: עליהן לתקשר מגוון רחב של מסרים, עם מגוון רחב של קהלים במגוון רחב של ערוצי תקשורת. אך עבור רבות מביניהן מתווספות דרישות מחמירות בכל מה שקשור לאבטחת מידע וזמינות מערכת.
גורמים נוספים בארגון, כגון מנהלי IT ומנהלי השיווק מוסיפים לרשימת הבקשות גם מענה להפצת הודעות תפעוליות (בנוסף לשיווקיות), ממשק משתמש נוח ואם עד עכשיו לא הגזמנו – גם צוות ליווי ותמיכה דוברי עברית.

אנחנו זוכים לראות את זה כחלק מעבודה משותפת עם אחד מלקוחותינו שנמנה בין התאגידים הגדולים והמשפיעים בישראל. מדובר בתאגיד שמוכר בכל בית בישראל ופועל במספר תחומי פעילות. מתוקף כך, הוא נדרש לתקשורת רציפה עם סוגים שונים של קהלים מגוונים במיוחד: חברות עסקיות, עיריות, מוסדות ציבור, מועדון לקוחות ולעיתים יצירת תקשורת ישירה עד רמת הלקוח או המשתמש הבודד.

הנה כמה דוגמאות לשירותים שהמערכת שלנו מספקת לו ולערך שהיא מייצרת עבורו – ועבור הקהלים שלו.
שמנו דגש על האתגרים וסביבת הפעילות שלו וכן על אופן השימוש שלו במערכת inwise, כך שיקנו לו מענה מלא ונוח לתפעול. 

האתגרים

  • רב תחומיות – התאגיד המדובר נדרש למערכת שתאפשר להפיץ קמפיינים ולנהל מסעות לקוח למגוון תחומים ומטרות – הטבות שיווקיות, מועדון לקוחות, פעילויות בתחום התרבות, האומנות, הודעות אישיות ועוד.
  • רב ערוציות – שליחה של מיילים והודעות SMS
  • ריבוי מטרות – שליחת הודעות תפעוליות ומיידיות, יחד עם הודעות שיווקיות
  • פנייה ממוקדת – שליחה ממוקדת ואישית המבוססת על פילוח
  • התממשקות למערכת פנימיות – הלקוח נדרש לפתרון המאפשר סנכרון עם מערכות פנימיות שלו באופן אוטומטית, ובאמצעות API

הפתרונות

מועדון הלקוחות – שליחת דיוורים באימייל וב-SMS

הלקוח מפעיל את אחד ממועדוני הלקוחות הגדולים בישראל ולשם כך נדרש לפתרון המאפשר שליחת תכנים ללקוחות שונים, בערוצים שונים ובהתאם לצרכים המשתנים (דיוורים שבועיים, עדכונים וקמפיינים מיוחדים). מערכת inwise מאפשרת לעשות את זה בצורה פשוטה לתפעול ואינטואיטיבית.
לאחר השליחה, מבוצע ניתוח של אפקטיביות הקמפיינים (מספר הפותחים, כמות הקלקות ושאר המדדים שרלוונטיים) וזאת לשם דיוק ההפצה בהמשך ויצירת הטבות מדויקות יותר ללקוחות ולקהלים הספציפיים.
כך למשל, לקראת יום כיף שהופק עבור חברי המועדון נשלח אליהם באמצעות המערכת ניוזלטרים והודעות SMS עם ההטבות ואפשרות הרשמה אליו. יום לפני האירוע, נשלחה לנרשמים תזכורת ולאחריו נשלח סקר שביעות רצון במייל ובהודעת SMS.

הודעות אישיות – התממשקות API עם המערכות הפנימיות

מדי שעה נשלחת הודעה תפעולית לרמת המשתמש הבודד, שליחה מדויקת זו מתאפשרת הודות לממשק API בין המערכת הפנימית של הלקוח לבין מערכת inwise וסינכרון אוטומטי ביניהן. התוצאה: תהליך אוטומטי, נוח ופשוט.
המערכת שלנו מסוגלת להתממשק בקלות ובמהירות עם מערכות רבות, ובכך להקל על תהליכי הדיוור וההפצה של הלקוחות. כמו כן צוותי התמיכה שלנו עומדים לרשות הלקוחות ואנשי ה-IT כדי להבטיח סנכרון ומענה בזמן אמת.

מיזמים ופרויקטים – שליחה ממוקדת לפי פילוח

הלקוח מפעיל ומנהל מגוון רחב של פרויקטים מול רשויות מקומיות ועיריות רבות בישראל. הדבר מצריך ממנו שליחה מדויקת לקבוצות ממוקדות של בעלי תפקידים ספציפיים (לדוגמה: מנהלי כספים בעיריות גדולות של למעלה מ-100 אלף תושבים) במקום פנייה רחבה לכל העובדים בכל העיריות.
מערכת inwise מאפשרת להגדיר שליחת מסרים לפי פילוח ממוקד לפי אזור, תפקיד וקטגוריות אחרות. תהליך זה מונע מבעוד מועד תפוצה רחבה ולא רלוונטית ומאפשר ניהול קמפיין והפצה מדויקת ואפקטיבית יותר.

אמינות ואבטחת מידע

עמידה בדרישות מחמירות מבחינת יציבות, אמינות ואבטחת מידע הן צורך חשוב במיוחד של הלקוח שלנו. מערכת inwise  עומדת בתקני איכות ואבטחת מידע ומאפשרת ללקוח להפיץ הודעות או קמפיינים בדיוק מירבי, בתזמון האופטימלי ובידיעה שההודעה תגיע ללקוח.

הכל במערכת אחת

ריכוז כל מערך התקשורת הישיר של הלקוח במערכת אחת מקנה לו חווית משתמש נוחה, יחד עם תחושת שקט נפשי ותפעול קל במיוחד, וכפי שהלקוח אמר לנו:"השימוש במערכת אחת בלעדית ואחידה עבור כל הצרכים השונים של החברה מעניקים חוויית משתמש נוחה, פשוטה ומדויקת."