אימיילים חוזרים

מיילים ששלחתם חזרו? למה זה קורה ואיך להתמודד עם Bounce וחזרות

אם שלחתם קמפיין דיוור וגיליתם שחלק מהמיילים חזרו או לא נשלחו כלל, אתם לא לבד. הודעות דואר חוזרות (Bounces) הן תופעה נפוצה שמשפיעה על הצלחת הדיוור שלכם – וגם על המוניטין שלכם כמדוורים. גלו מה גורם למיילים לחזור, איך להתמודד עם זה וכיצד ללהבטיח אחוזי הגעה גבוהים לדיוורים שלכם
סדר פסח בשיווק הדיגיטלי

אחד מי יודע: השאלה שאתם באמת צריכים לשאול את עצמכם לקראת פסח

חג הפסח מהווה עוגן שיווקי חשוב בכל ארגון – אך הוא גם עשוי לספק תובנות יקרות ערך ולשדרג את המהלכים השיווקיים שלכם. איך עושים את זה? הנה התשובות לכל הקושיות
כובע אקדמאי

בהצטיינות יתרה: כך מייצרים קמפיין שיווקי חכם באקדמיה

בניית מסע לקוח באקדמיה היא מטלה מורכבת לא פחות מהתואר עצמו: לקהל הרגלים משלו, התחרות גבוהה והתהליך ארוך. אז איך מצליחים כבר מהשיעור הראשון? הנה כל התשובות
AI robotAI robot

השיחה הכי נוחה: כל מה שצריך לדעת על צ'אטבוטים

צ'אט בוטים הם ערוץ תקשורת מרכזי וחשוב במיוחד, שיכול להוזיל עלויות, לתמוך במכירות ולהעניק תמיכה טכנית ותפעולית. כך תוכלו לבנות ולהטמיע אותם בצורה יעילה – ולהפיק מהם את המיטב
Whatsapp-3-TANSACTIONAL

מקדימים תגובה לחסימה: כך תפתרו את חידת השיווק בוואטסאפ

שיווק באמצעות וואטסאפ נחשב בקרב חברות וארגונים רבים לחידה. הפוטנציאל השיווקי אדיר. מדובר בפלטפורמה חוצת גילאים וקהלים. הנה מה שבאמת יגרום לה לעבוד:
מה זה הודעת SMS טרנזקציונלית?

איך להפוך הודעה תפעולית להזדמנות שיווקית

ההודעות הטרנזקציונליות הן אלו שהכי רלוונטיות לקהל, שיעור הפתיחה שלהן גבוה והן מניעות במיוחד לפעולה. אז איך מפיקים מהן את המיטב והופכים אותן לאפקטיביות אפילו יותר? הנה המדריך המלא
יצירת דף נחיתה בקליק

הנחיתה הכי קלה שיש: כך תבנו דף נחיתה עם AI

דף נחיתה הוא המקום שבו מתעניינים כבר מגלים עניין אמיתי, ולכן מושקעים בו זמן ומשאבים. בניית העמוד באמצעות AI תאפשר תהליך יעיל, קצר וממיר במיוחד
שנה טובה

תחל שנה וברכותיה: מתי הכי נכון לשלוח את ברכת החג?

טיימינג זה הכל בחיים - במיוחד שזה מגיע לתקשורת נכונה ומדויקת עם הלקוחות שלנו. אז מה התזמון הכי נכון? אילו שאלות חשוב לשאול לפני? ואיך ה-AI יכול לעזור גם כאן
target

לגעת בדיוק בנקודה: איך ליצור נקודות מגע מדויקות עם לקוחות

נקודת מגע היא כל אינטרקציה של מותג עם הלקוח שלו. הענקת ערך באינטרקציה הזו תחזק את האמון של הלקוח ותקדם אותו לעבר הפעולה הרצויה, אך אי-דיוק עלול להוביל לנטישה