על מנת להיכנס לאזור האנליטיקס, יש להקליק על לשונית "אנליטיקס" בסרגל התפריטים הראשי, בצידו הימני של המסך (1). מצד שמאל, יפתח חלון "קיצורי דרך", הקליקו על כפתור "קמפיינים שנשלחו".
ניתן גם לבחור ב "קמפיינים שנשלחו" ישירות בסרגל התפריטים הראשי.
במסך שיפתח, תוכלו לצפות ברשימה של כל הקמפיינים האחרונים שיצרתם.
הקליקו על הקמפיין אותו תרצו לבחון. פעולה זו תוביל אתכם למסך נתוני האנליטיקס של הקמפיין, בו ניתן לראות את משפך הביצועים, פרטי הקמפיין, ונתונים סטטיסטיים נוספים על הקמפיין. מידע נוסף על ניתוח תוצאות קמפיין ניתן ללמוד ממדריך זה.
בחלונית "דפדפנים ומערכות הפעלה" אשר בחלקו השמאלי התחתון של המסך, ניתן לצפות בהתפלגות אחוזי הצפייה בין מכשירים ניידים לבין מחשבים שולחניים (אחוזי הצפייה מצויינים בתוך האיור של מסך המחשב והסלולארי).
הקלקה על הקישור "פרטים נוספים" אשר בתחתית האיור, תוביל לטבלה מפורטת של נתוני הדפדפנים ומערכות ההפעלה מהם הקמפיין נצפה.
על פי נתונים אלו, תוכלו להסיק מסקנות ולחזק את הקשר עם אנשי הקשר שלכם דרך הפלטפורמה בה אחוזי הצפייה שלהם במסרים שלכם היא גבוהה יותר. לדוגמה, במידה ואחוזי הצפייה דרך מכשירים ניידים היא גבוהה יותר, באפשרותכם להמשיך את ההתקשרות מולם על ידי שליחת הודעות SMS עם הטבה עבור אחד המוצרים או השירותים שהופיעו בקמפיין האימייל ששלחתם.