לדאוג שהאימייל יגיע לתיבת הדואר הנכנס
אחד האתגרים הגדולים שעומדים בפני מי ששולח דיוור אלקטרוני לתפוצה רחבה הוא העבירות – שיעור הגעת האימיילים ליעדם.
ספקיות האינטרנט, שירותי ותוכנות דואר אלקטרוני (כגון Gmail, Outlook) ומחלקות אבטחת המידע של ארגונים, פועלות להגן על המשתמשים שלהם כדי למנוע חדירת "דואר זבל", באמעצות מנגנונים חכמים המאתרים מדוורים לא מורשים ("ספאמרים"). הם מבצעים זאת תוך שילוב של רשימות שחורות וניטור סטטיסטי בזמן אמת על כמויות שליחה ובעיקר אחוזי תלונות ובקשות הסרה (Unsubscribe).
איך תוודאו שהאימיילים שאתם שולחים יגיעו ליעדם?
שליחת קמפיין דיוור למספר רב של אנשי קשר, באמצעות תוכנת דואר אלקטרוני "רגילה" (כמו Outlook, Gmail ועוד), תגרום בסבירות גבוהה מאוד לספקיות לסמן את הדיוור כ"ספאם".
על מנת להבטיח שהאימיילים שלכם לא יזוהו כדואר זבל, יש להקפיד על 2 נושאים מרכזיים:
שימוש במערכת דיוור מקצועית ויישום תקנים טכניים
שימוש במערכת דיוור אלקטרוני מקצועית כגון inwise מבטיח שהאימיילים שתשלחו לא יזוהו כ"ספאם" – ויגיעו לתיבת הדואר הנכנס של אנשי הקשר שלכם. זאת הודות לידע רב אותו אנו מיישמים כחלק מהפתרון הטכנולוגי וכמובן נעזרים במוניטין שלנו בקרב ספקי שירותי אינטרנט, ספקי דואר אלקטרוני, ועוד.
בנוסף, אם תרצו להשתמש בכתובת שולח (From address) מהדומיין שלכם, יש לבצע מספר הגדרות טכניות פשוטות כמפורט במדריך אימות דומיינים.
כיבוד החוק, התקנות ורצון הלקוחות שלכם
עליכם להקפיד לא לשלוח דיוור לא מורשה לקהל שלא הביע הסכמה מפורשת לקבל מכם אימיילים וכמובן שביקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה, זה לא חוקי ולא ישרת את האינטרס שלכם.
איך מגיעים לתיבת הדואר הנכנס (Inbox) של Gmail?
בשנת 2013, שירות הדואר האלקטרוני הפופולרי בעולם Gmail החליט על שינוי מהותי ולמעשה חילק את תיבת הדואר הנכנס (Inbox) של המשתמשים בו לחוצצים (ראשי, רשתות חברתיות, קידום מכירות, עדכונים ופורומים).
בעקבות השינוי, יותר מכתבי דואר אלקטרוני של גופים מסחריים מגיעים לתיבת קידום המכירות (Promotions) ולא לתיבת הדואר הנכנס (Inbox).
איך מגיעים לתיבת הדואר הנכנס? אין קיצורי דרך או טריקים כי זו בדיוק הסיבה לשמה החליטו בגוגל להפריד בין התיבות.
מה בכל זאת ניתן לעשות כדי לגרום לאימייל להגיע לתיבת הדואר הנכנס? כתבנו מדריך שיסביר כיצד ניתן להגדיל את הסיכוי לכך.