הנחיתה הכי קלה שיש: כך תבנו דף נחיתה עם AI

מהו דף נחיתה ולמה הוא משמש?

דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט יחיד הפועל בנפרד מאתר שלם, והוא ממוקד למוצר או שירות מסוים. מטרת הדף היא "להמיר" את הקהל שנחת אליו – כלומר להניע אותם לבצע פעולה מסוימת כמו רכישה, רישום או השארת פרטים. לכן הוא גם בנוי באופן שנותן מידע ממצה וספציפי על המוצר או השירות, הצעת הערך ללקוח וכפתור שלחיצה עליו היא הפעולה המתבקשת.

אלא שמעבר לזה, דף הנחיתה הוא "צומת" מרכזי בכל מסע לקוח או מהלך שיווקי. זוהי הנקודה שבה הקהל כבר נחשף למסר השיווקי וכעת הוא מביע עניין אמיתי במוצר או בשירות שמקודם. זה גם מה שגורם לבעלי עסקים, אנשי שיווק ובעלי תפקידים אחרים להשקיע זמן, כסף ומחשבה מאחורי כל דף נחיתה: החל מהמסרים שנדרשים להיות חדים וברורים, דרך השאלות בטופס ההרשמה ואפילו על הצבעוניות וההתאמה לשפת המותג. למעשה, ולמרות שמדובר בעמוד אחד בלבד, העבודה עליו נמשכת ימים ואפילו שבועות וכוללת פנייה למעצבים, מתכנתים ואנשי מקצוע אחרים.  

הבינה המלאכותית נוחתת גם כאן

אבל זה ממש לא חייב להיות ככה. מעתה ואילך הנחיתה הולכת להיות רכה ופשוטה יותר. בעקבות צורך שזיהינו אצל הלקוחות שלנו, החלטנו להטמיע במערכת פיצ'ר ייחודי וחדש המאפשר בניית דפי נחיתה באמצעות AI (בינה מלאכותית). באמצעות הפיצ'ר ניתן לבנות בקלות ותוך דקות דף נחיתה מקצועי המותאם לצורך הספציפי שלכם, ובהלימה לשפה השיווקית של המותג. הנה כל מה שצריך לדעת כדי לעבוד עם הפיצ'ר החדש וליהנות מכל היתרונות שלו:   

הכניסו את כתובת האתר שלכם – הזנת כתובת אתר האינטרנט תאפשר למערכת להבין את שפת המותג, הכותרות והטקסטים ולהתאים את דף הנחיתה אליהן.

העלו את הלוגו שלכם – הלוגו יופיע כחלק מדף הנחיתה ויאפשר לשמור על הזהות המיתוגית והנראות שלכם גם דף הנחיתה.

בחרו את פלטת (מנעד) הצבעים – בחירת מנעד הגוונים שבהם יעוצב דף הנחיתה יאפשר לכם ליהנות מרמה גבוהה יותר של עיצוב תוך שמירה על הצבעוניות של הזהות המיתוגית והשיווקית.

הגדירו מטרה – דפי נחיתה יכולים לשמש למגוון מטרות שונות: רישום לאירוע דיגיטלי או פיזי (כמו וובינר או טיול מטעם מקום העבודה), ביצוע רכישה (לדוגמה רכישת ספר או כרטיס להופעה ספציפית) או השארת פרטים (קבלת מידע נוסף לקראת רישום לתואר אקדמי או קורס). הגדרת המטרה תדייק את מבנה הטופס המוטמע בדף ותסייע בהכוונת הלקוח לפעולה הרצויה. 

הזינו תוכן –  הקסם הראשון כבר קרה ולפניכם כבר נמצא דף הנחיתה המעוצב שלכם. כעת, כל מה שנשאר הוא להזין את התוכן, לערוך ולדייק מה שצריך. תוכלו לכתוב את התוכן בעצמכם ו/או להעזר גם הפעם ב-AI. פיצ'ר כתיבת התוכן ב-AI יוכל לעזור לכם בכל חלק של כתיבת התוכן: החל מהכותרות, כותרות משנה, דרך הפסקה השיווקית ועד הנוסח המתאים ביותר לכפתור ההנעה לפעולה (Call To Action).

תהנו מהעצמאות – לא פעם עולה צורך בדף נחיתה באופן דחוף או בטווח זמן קצר במיוחד, כשבנייתו עשויה להיות ממושכת. כתוצאה מכך, עשוי להיווצר עיכוב משמעותי במהלך השיווקי, קושי באינטרקציה עם לקוחות ואפילו אובדן של לידים והכנסות. הפיצ'ר החדש הופך את זה לקל ולפשוט מתמיד ותוך דקות ספורות דף הנחיתה יכול להיות באוויר.

מה עוד אפשר לעשות באמצעות AI >>