כך שכאשר איש הקשר יפתח את דף הנחיתה מתוך האימייל, הוא יראה את שמו, כתובתו, כתובת הדוא"ל שלו ועוד פרטים רלוונטיים כבר ממולאים בטופס.
היתרונות של כך: חסכון בזמן, שיפור חווית משתמש, שיפור שעורי המרה, נתונים מדויקים יותר, ניתול מידע שכבר קיים לכם בחשבון.
איך עושים את זה?
במהלך עריכת הטופס בדף הנחיתה, יש להקליק על השדה הרלוונטי.
כדי להוסיף שם פרטי – בחלונית העריכה של שדה טקסט (1), בשדה "ערך נתון מראש", יש לבחור בהוספת שדה אישי "שם פרטי" (2).
כדי להוסיף כתובת אימייל – בחלונית העריכה של שדה אימייל (1), בשדה "ערך נתון מראש" יש להזין: (2) #email#.
כדי להוסיף מספר טלפון – בחלונית העריכה של שדה טלפון (1), בשדה "ערך נתון מראש" יש להזין (3) #mobilenumber#
לסיום שימרו, סימו לערוך את דף הנחיתה ופרסמו אותו.
במידה ואיש הקשר קיים בחשבונכם וופרטיו האישיים מעודכנים, כאשר יפתח את דף הנחיצה מתוך הקמפיין, הוא יראה את פרטיו באופן הבא:
במידה ואיש הקשר לא קיים בחשבונכם או שפרטיו לא מעודכנים, דף הנחיתה יפתח עם שדות ריקים אותם עליו למלא:
מה הלאה?
לאחר ששלחתם את קמפיין האימייל לאנשי הקשר שלכם, תוכלו לראות באזור האנליטיקס מי מהם הקליק על הקישור לדף הנחיתה, ומי מילא את הטופס שבו. המערכת מצליבה את הנתונים בין אנשי הקשר שלכם לבין הפרטים של ממלא הטופס (מידע זה מוצג באנליטיקס)