חסכו זמן, עזרו לסביבה, וזכו בנקודות בונוס אצל הלקוחות שלכם

עסקים שעוברים משימוש בנייר לשימוש במייל – נהנים מכל כך הרבה יתרונות: חוסכים זמן וכסף של שליחת מסמכים פיזית, עוזרים לסביבה, ונהנים מתווית "ירוקה" שתתן לכם נקודות בונוס חשובות אצל לקוחות רבים שלכם.

inwise מאפשרת לכם לשלוח את כל הקבצים והמסמכים שלכם (וורד, אקסל, PDF, DOC, TEXT ועוד) בדיוור מעוצב ומרשים למייל של אנשי הקשר שלכם:

  1. שליחת חשבוניות במייל
  2. שליחת הזמנות במייל
  3. שליחת תמונות במייל
  4. שליחת חוזים במייל

ועוד ועוד

אתם יכולים לשלוח מסמכים אישיים, לדוור לאנשי קשר ספציפיים או לקבוצות אנשי קשר, לשלוח את אותו הקובץ לאנשי קשר רבים, או קובץ אישי לכל איש קשר:

  • שליחת קובץ כללי – אותו קובץ הנשלח לכל אנשי הקשר של הקמפיין. הקובץ יגיע לכל אחד מאנשי הקשר ברשימת התפוצה אליה נשלח הדיוור, ואתם כשולחים תוכלו לעקוב אחר אחוז אנשי הקשר שפתחו את הדיוור. פתרון זה מצוין במקרים כמו דיוור טופס אחיד לעדכון פרטים, אותו איש הקשר צריך להדפיס, למלא ולשלוח אליכם חזרה.
  • שליחת קבצים אישיים – קבצים ייחודים ואישיים, הנשלחים אישית לכל איש קשר. לדוגמה: שליחת חשבוניות אישיות במייל, תזכורת לתור אישי וכו'.

הקבצים נשמרים בתיבת הדואר של איש הקשר כמסמך מצורף / צרופה רגילים, מה שמאפשר לו גישה נוחה למסמך ללא צורך בחיבור אינטרנט.

טיפ: אם אתם מתלבטים על פורמט הקובץ, אנחנו ממליצים על שימוש בקבצי PDF – פורמט המאפשר לכלול בקובץ תמונות וטקסט, מונע אפשרות עריכה של הקובץ לאחר שליחתו, ושומר על התוכן המופיע בו כמו ששלחתם אותו.

איך זה עובד?

יש כמה אפשרויות, אתם צריכים לבחור את הפתרון הנוח עבורכם – שליחת קובץ מצורף מתוך בסיס נתונים, שליחת קבצים מצורפים מאזור המדיה או משרת הקבצים שלכם, או שימוש באחת ממתודות ה API שלנו.

נשמח לסייע ולספק את הפתרון המתאים ביותר עבורכם.