סרטון ווידאו רלוונטי ובעל ערך בדף הנחיתה/קמפיין אימייל מאפשר לצופים לצרוך את המסר ללא מאמץ ובצורה מהנה ולכן מחזק את ההרגשה הרצויה אצל הגולש, משפר את ביצועי דף הנחיתה ומעלה את אחוזי ההמרה בקמפיין.

באמצעות הוספת רכיב הווידאו, תוכלו להעלות בפשטות סרטונים מיוטיוב או VIMEO, לחבר אליהם את התמונה שאתם רוצים (לאו דווקא זו שמופיעה באתר) וכמובן לצרף אליהם כותרת מושכת ומעניינת.

הוספת סרטון יוטיוב לקמפיין

איך זה עובד?
במהלך עיצוב דף נחיתה או קמפיין אימייל, יש לגרור מתפריט הרכיבים (יפתח בהקלקה על איקון הפלוס בצידו השמאלי של המסך) את האיקון של רכיב הווידיאו Video icon למיקום הרלוונטי בתבנית.
לאחר מיקום הרכיב, הקלקה עליו תפתח חלון עריכה, אליו יש להעתיק את כתובת ה URL של הסרטון והדבקתו בשורה המיועדת לכך.
ניתן להחליף את התמונה שתוצג ולעדכן את הטקסט שיופיע במידה והתמונה לא מוצגת.

חשוב לדעת-
כאשר מגדירים סרטון בקמפיין ניתן לקבל עליו בקרת הקלקה בגוגל אנליטיקס.
לשם כך יש לסמן וי בריבוע בקרת הקלקות בחלון עריכת סרטון הווידאו.
מכיוון שלא מופיע חץ המסמן ללחיצה להשמעה על גבי הסרטון, על מנת שהגולש יידע להפעיל את הסרטון יש להוסיף טקסט הסבר המסביר לגולש מה עליו לעשות.

לא לשכוח לאשר ולשמור.