רוב המיילים נקראים כיום ממכשירים ניידים (טלפונים, טאבלטים), מגמה שרק ממשיכה לעלות. לכן יש קשר ישיר בין דיוורים המותאמים למובייל לבין ההצלחה שלהם
מכשירים ניידים – כמו סמארטפונים וטאבלטים – שינו את כללי המשחק בעולם השיווק הדיגיטלי: רוב הצרכנים קוראים תוכן (שיווקי ובכלל) ממכשירים ניידים, מגמה שממשיכה לעלות במהירות. באותו הקשר, יותר צרכנים מחוברים לרשת ולתכנים השונים, ממקומות שונים ובזמנים שונים.
לכן, דיוור רספונסיבי (דיוור מותאם למובייל / מכשירים ניידים) הוא כיום בגדר חובה, להצלחת הדיוורים והקמפיינים שלכם.
מה דיוור רספונסיבי עושה, בעצם? הוא מתאים את עצמו לגודל המסך בו צופים בו. כדי לשמור על חוויית קריאה אופטימלית: גדלי התמונות, הפונטים (גופנים), סידור המרכיבים השונים של הדיוור וכו' – הכל מותאם לגודל המסך. כאשר דיוור הוא רספונסיבי, הוא מותאם גם לגודל מסך של מכשירים ניידים שונים וגם לגודל מסך של מחשבי שולחני "רגיל".
מערכת הדיוור של inwise מייצרת עבורכם דיוורים רספונסיביים באופן אוטומטי, כך שאין צורך בהפעלת גורמים חיצוניים כמו מעצבים או מתכנתים כדי לוודא שהדיוור שלכם רספונסיבי. כל שעליכם לעשות הוא לבדוק כיצד הדיוור שלכם ייראה במכשירים שונים, בשלב שליחת הניסיון של הדיוור, לפני הפצה שלו לאנשי הקשר.