ב- Salesforce

שליחת תזכורת ב SMS שבעוד 24 שעות מתקיים האירוע, שליחת Welcome SMS למי שנרשם לקבלת השירות, שליחת הודעת סמס שהמשלוח יצא לכיוון הלקוח – אילו רק דוגמאות לשימושים שתוכלו לבצע בזכות החיבור של Salesforce  ו inwise. באמצעות הגדרת תהליכים אוטומטיים של שליחת של SMS בעקבות אירוע מסוים דרך ה Flow builder.

ה – Flow builder יזהה את הטריגר שבחשבון ה Salesforce שלכם ויפעיל פעולה אוטומטית של שליחת SMS דרך מערכת inwise.

**היתרון בשיטת שליחה זו, הוא שסטטיסטיקת השליחה תוצג בחשבון הסיילספורס שלך.

הגדרת ה- Trigger

תחילה, עליכם להגדיר ב – Flow builder איזה אירוע – Trigger תרצו שיובילו לפעולה של שליחת SMS, לדוגמה:
איש קשר נרשם, פגישה מתוזמנת לעוד 3 שעות, בוצעה רכישה, התקבלה תרומה, משלוח יצא לדרך וכדומה.

הגדרת ה – Action

במסך ה Flow builder, הקליקו על איקון הפלוס (+) והוסיפו "Action".
בשורת החיפוש הקלידו "inwise" בחרו את הפעולה: Send (apex-inwise__SMS)

*במידה ולא מופיעה לכם פעולה זו, יתכן ואין לכם את הגרסה העדכנית ביותר של תוסף inwise ל Salesforce – לשם כך צרו איתנו קשר 

Flow -inwise

 

בסעיף – "Set Input Values", סמנו "Include".
יש לבחור את ה Formula שיצרתם בשלב הקודם

Salesforce-flow-add-an-action

הגדרת ה Formula

1. הקליקו על "New Resource"
2. בחלונית שתיפתח, בשדה "Resource Type" בחרו "Formula"
3. בשדה "Data type" בחרו "Text"
4. בשדה "Formula" יש להזין את הקוד הבא (ניתן להוסיף גם פרמטרים נוספים לקוד זה):

'{"recordId": "","mobileNumber":"' + {!$Record.MobilePhone} + '","smsText":"put your text here. \n Add parameters if needed. For example:' +{!$Record.FirstName} +  '\n'+ '","saveToInwiseMessagingHistory":true}'

**במידה ומתקבלת שגיאה בפורמולה – צרו איתנו קשר על מנת שנעזור לכם בעדכון הקוד המתאים עבורכם.

Flow builder - new resource

פרמטרים של קוד ה Formula:

 recordId – אופציונאלי. מזהה מספר איש הקשר/ליד

smsText – הקלידו את הטקסט אותו תרצו לרשום בהודעה שתשלח. ניתן לכתוב את הטקסט ב Formula עצמה "ברוכים הבאים" או למשוך משדה פרמטר {!$Record.FirstName}.
כדי להוריד שורה יש להקליד n\

mobileNumber – טירגוט מספר הטלפון הסלולרי. באפשרותכם להשתמש ב Hard code value, שדה שם של Contact/Lead או כל אוביקט אחר. ניתן להשתמש בפורמט בינלאומי (972529999999) או בפורמט מקומי (05299999999) ומערכת inwise תשלים את הקידומת הבינלאומית הרלוונטית.

saveToInwiseMessagingHistory – אופציונאלי. כאשר "true" – תתווסף שורת תיעוד על השליחה להיסטורית ההודעות של ה Contact/Lead. לשם כך, יש להפעיל את הפיצ'ר "היסטוריית שיחות" בתוסף inwise – הסבר על כך במדריך הגדרות שליחת SMS

 

הפרמטרים הבאים רלוונטיים רק לגרסה 2.1

*inwiseAccount – אופציונאלי. במידה ויש לך מספר חשבונות ב inwise שמקושרים לחשבון ה Salesforce שלך – ניתן לבחור מאיזה חשבון תשלח הודעת ה SMS. את מספר החשבון ניתן לראות במסך העריכה בתוסף inwise ב Salesforce במסך עריכת החשבון.

*from – אופציונאלי. במידה ובחשבון ה inwise שלך מוגדרים מספר שמות של "שם השולח", באפשרותך לבחור מאיזה מהם תשלח ההודעה. במידה ולא יבחר שם השולח – המערכת תשתמש בשם המוגדר כברירת מחדל בחשבון ה inwise או לפי ההגדרה בחשבונך ב Salesforce במידה וקיימת.

*createTask – אופציונאלי. כאשר "true" יווצר task" ברשומה של Contact/Lead.

*saveToInwiseActivity – משתנה קבוע.

 

כעת נותר רק להקליק על Done

הודעות WhatsApp

על מנת לשלוח הודעות וואטסאפ באמצעות ה Flow, בשלב 4 של בניית ה Formula
דוגמה לנוסחה:

'{ "recordId": "' +{!$Record.Id}+'","content": "hi","template_id": "22974","mobileNumber": "'+ {!$Record.MobilePhone}+'","saveToInwiseMessagingHistory":true,"createTask":true ,"tags":"[SF1,SF3]","inwiseAccount":"","media_url": "","async": true,"template_fields_mapping":"  [{key: 1,value: field3},{key: 2,value: field5}] "} '