איך יוצרים תגית?
במסך הכניסה הראשי, יש להקליק על לשונית "אנשי קשר", בסרגל התפריטים העליון. במסך "אנשי קשר", יש לגלול את המסך למטה עד לרשימת הקבוצות ולסמן את הקבוצות אותן תרצו לתייג. עשו זאת באמצעות סימון תיבות הבחירה לצד כל קבוצה.
על מנת להוסיף תגית לקבוצה, יש להקליק על האייקון "תגיות", הנמצא מעל רשימת הקבוצות מצד שמאל.
בחלונית שתפתח, יש לבחור את התגית/תגיות אליהן תרצו לשייך את קבוצות אנשי הקשר שנבחרו. באפשרותכם לבחור מבין התגיות הקיימות במערכת או ליצור תגית חדשה.
בכדי ליצור תגית חדשה, יש להקליד שם בחלונית "חיפוש או הוספת תגית חדשה". בסיום ההקלדה, יש ללחוץ על "הוסף תגית חדשה".
על מנת לתייג את קבוצות אנשי הקשר שבחרתם בתגית קיימת במערכת, יש ללחוץ על שם התגית ולבחור בה על ידי סימון ב-✓.
לאחר בחירה ו/או יצירת התגית, שם התגית יופיע בתוך השדה של קבוצת אנשי הקשר שתויגה, ליד הכיתוב "תגיות".
ניתן לסנן את קבוצת אנשי הקשר לפי תגיות, באמצעות תיבת הסינון "תגיות", בצידו הימני של המסך. סמנו את שם התגית המבוקשת, והמערכת תציג רק את הקבוצות המופיעות תחת התגית שבחרתם.
כעת, תוכלו להמשיך ולעצב קמפיינים שונים ומותאמים עבור כל אחת מהתגיות שיצרתם.
איך עושים את זה? למדריך יצירה ועיצוב קמפיין אימייל | למדריך יצירת קמפיין Sms