דברו עם הלקוחות שלכם בדרך שנוחה להם
הלקוחות של העסק שלכם צריכים תמיכה טכנית, שירות לקוחות או מתעניינים ברכישת מוצר. פתרון בו הלקוחות בוחרים את ערוץ התקשורת הטקסטואלית המועדף והנכון יותר לפנייתם, יעלה את שביעות רצונם בצורה משמעותית וייצור עבורכם הזדמנויות מכירה והגדלת הכנסה.
כדי שהלקוחות שלכם לא יאלצו "להיצמד למסך", שירות השיחות הינו א-סינכרוני ומאפשר להם להמשיך בשגרת יומם ולהגיב כשנוח בדרך שנוחה להם (WhatsApp, SMS ו Email). כך, נציגי השירות של העסק שלכם יכולים לטפל במספר גדול של לקוחות במקביל.