השקעתם זמן ומאמץ ביצירת קמפיין דיוור או דף נחיתה, התוכן שלכם מעניין ומועיל, והעיצוב מושך. אבל אז מבט על אחוזי ההקלקה על כפתור ההנעה לפעולה (CTA) ו… תחושה שאפשר היה להשיג יותר.
כפתורי הנעה לפעולה טובים הם אלו שמניעים את הנמענים שלכם לנקוט בפעולה, בין אם זה להירשם לוובינר, להצטרף לרשימת תפוצה או לבצע רכישה ויכולים להגדיל את אחוזי ההקלקה (CTR) של קמפיינים הדיוור ב-20%-30%.
כדי ליצור כפתור הנעה לפעולה טוב, חשוב להתמקד בשלושה דברים:
ספציפיות: הכפתור צריך להיות ספציפי מספיק כדי שהנמען יידע בדיוק מה הוא צריך לעשות.
הזמנה: הכפתור צריך להיות מזמין מספיק כדי לעודד את הנמען לנקוט בפעולה.
ערך: הכפתור צריך להציע ערך לנמען כדי לעודד אותו לנקוט בפעולה.
אז איך מנסחים טקסט הנעה לפעולה כזה שיגדיל את אחוזי ההמרה?
מחולל ה AI לכפתורי הנעה, יעזור לכם לנסח טקסט מנצח לכפתור ההנעה לפעולה.
איך זה עובד? אתם בונים ניוזלטר או דף נחיתה ומציבים כפתור הנעה לפעולה מיד לאחר פסקת טקסט. מערכת inwise "קוראת" את תוכן הטקסט ומייצרת באמצעות טכנולוגיית AI מספר הצעות לטקסט של כפתור ההנעה לפעולה, מהן תוכלו לבחור את ההצעה שהכי מתאימה לדעתכם או לבצע התאמות משלכם.