עריכת כפתור AI

כפתור הנעה לפעולה (CTA) – באמצעות AI

לכפתורי הנעה לפעולה יש השפעה משמעותית על שיעור ההמרה בנכסים דיגיטליים. ניסוח ברור ומדויק - מניע לפעולה ומעלה את אחוזי ההקלקה
ניתוח ואליטיקה של קמפיין אימייל

ניתוח ואנליטיקה של אימייל מרקטינג באמצעות AI

אחד השלבים החשובים בתהליך שליחת קמפיין אימייל, הוא ניתוח התוצאות. לשם מה? לטובת שיפור הקמפיינים העתידיים. איך AI עוזר בכך
כתיבת שורת נושא באמצעות AI

בעזרת AI: הפיצ׳ר שיכתוב לכם שורות נושא מעולות לאימיילים

לכתוב שורות נושא מוצלחות למיילים שיווקיים זה קשה, אז מה עושים? טכנולוגיית AI מחוללת עבורינו שורות נושא משובחות למיילים שיווקיים. 
Icon AI

מסע חדש מתחיל. מתקדמים איתכם ל AI

רצינו לשתף אתכם במשהו מלהיב שנאפה אצלנו בחודשים האחרונים, יוצ…
Preview text

לגרום ללקוחות שלך לפתוח אימיילים: שימוש ב-Preview Text בקמפיינים השיווקיים שלך

קיימות שלל דרכים להקפיץ את המיילים השיווקיים שלנו, אבל שיטה פחות מוכרת אך מוצלחת למדי היא להשתמש ב-Preview Text, שמשנה את חוקי המשחק, משדרג את איכות המיילים השיווקיים ומשפר את אחוזי הפתיחה
Gmail blue v

הוי הכחול של ג׳ימייל: כל מה שכדאי לדעת

ריכזנו עבורכם את הפעולות שכדאי להימנע מהן, לצד הפעולות שחשוב שתיישמו, כדי לדאוג לכך שהמיילים שתשלחו יגיעו אל יעדם בבטחה אל תיקיית הדואר הנכנס
icon-sms

הנחיות רגולציה לשליחת הודעות SMS

ריכזנו עבורכם את הפעולות שכדאי להימנע מהן, לצד הפעולות שחשוב שתיישמו, כדי לדאוג לכך שהמיילים שתשלחו יגיעו אל יעדם בבטחה אל תיקיית הדואר הנכנס
שורת נושא באימייל

שורת נושא: הדרך הקלאסית לשיפור אחוזי פתיחת המיילים שלכם

אולי זו אינטואיציה ואולי זה רושם ראשוני, אבל אין ספק שהזמן שלוקח לנו לגבש דעה לגבי דברים הוא קצר למדי. החוקים הללו חלים גם על המיילים השיווקיים שנוחתים אצלנו. ומה עוזר לנו להכריע? שלל גורמים שונים, ביניהם, שורת הנושא של המייל
מכללת מרכז הבנייה הישראלי לוגו

סיפור לקוח: איזו דרך יותר אפקטיבית לשווק לאדריכלים קורס – ניוזלטר או SMS?

איך מרכזי טיפול משתמשים ביכולות של מערכת Salesforce CRM יחד עם תוסף inwise להפחית בצורה משמעותית את אחוזי "אי הופעת" מטופלים לטיפול?