אחד השלבים החשובים בתהליך שליחת קמפיין אימייל, הוא ניתוח התוצאות. לשם מה? לטובת שיפור הקמפיינים העתידיים. איך AI עוזר בכך
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/11/Abacus-removebg.png10241024מורן מוסקוביץhttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngמורן מוסקוביץ2023-11-14 09:05:012024-02-19 09:04:37ניתוח ואנליטיקה של אימייל מרקטינג באמצעות AI
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/preview-ai-e1704714762607.webp250419shaichttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngshaic2023-09-06 10:45:342024-01-08 13:52:50מסע חדש מתחיל. מתקדמים איתכם ל AI
קיימות שלל דרכים להקפיץ את המיילים השיווקיים שלנו, אבל שיטה פחות מוכרת אך מוצלחת למדי היא להשתמש ב-Preview Text, שמשנה את חוקי המשחק, משדרג את איכות המיילים השיווקיים ומשפר את אחוזי הפתיחה
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/08/image_preview_text_072023_3.jpg369738מורן מוסקוביץhttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngמורן מוסקוביץ2023-08-29 08:41:392023-11-14 11:22:50לגרום ללקוחות שלך לפתוח אימיילים: שימוש ב-Preview Text בקמפיינים השיווקיים שלך
ריכזנו עבורכם את הפעולות שכדאי להימנע מהן, לצד הפעולות שחשוב שתיישמו, כדי לדאוג לכך שהמיילים שתשלחו יגיעו אל יעדם בבטחה אל תיקיית הדואר הנכנס
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/05/gmail-blue-v-e1687767345920.png6701492מורן מוסקוביץhttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngמורן מוסקוביץ2023-06-04 10:00:152023-08-29 08:31:13הוי הכחול של ג׳ימייל: כל מה שכדאי לדעת
אולי זו אינטואיציה ואולי זה רושם ראשוני, אבל אין ספק שהזמן שלוקח לנו לגבש דעה לגבי דברים הוא קצר למדי. החוקים הללו חלים גם על המיילים השיווקיים שנוחתים אצלנו. ומה עוזר לנו להכריע? שלל גורמים שונים, ביניהם, שורת הנושא של המייל
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/08/אימג-לשורת-נושא.png545738מורן מוסקוביץhttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngמורן מוסקוביץ2023-04-23 00:10:022023-08-29 08:36:24שורת נושא: הדרך הקלאסית לשיפור אחוזי פתיחת המיילים שלכם
איך מרכזי טיפול משתמשים ביכולות של מערכת Salesforce CRM יחד עם תוסף inwise להפחית בצורה משמעותית את אחוזי "אי הופעת" מטופלים לטיפול?
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/04/מכללה-לוגו-480_440.png223480מורן מוסקוביץhttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngמורן מוסקוביץ2023-03-26 09:18:162023-06-14 15:05:07סיפור לקוח: איזו דרך יותר אפקטיבית לשווק לאדריכלים קורס – ניוזלטר או SMS?
כפתור הנעה לפעולה (CTA) – באמצעות AI
ניתוח ואנליטיקה של אימייל מרקטינג באמצעות AI
בעזרת AI: הפיצ׳ר שיכתוב לכם שורות נושא מעולות לאימיילים
מסע חדש מתחיל. מתקדמים איתכם ל AI
לגרום ללקוחות שלך לפתוח אימיילים: שימוש ב-Preview Text בקמפיינים השיווקיים שלך
הוי הכחול של ג׳ימייל: כל מה שכדאי לדעת
הנחיות רגולציה לשליחת הודעות SMS
שורת נושא: הדרך הקלאסית לשיפור אחוזי פתיחת המיילים שלכם
סיפור לקוח: איזו דרך יותר אפקטיבית לשווק לאדריכלים קורס – ניוזלטר או SMS?