מטרתו של השיווק הישיר הוא לזהות את דפוסי הצרכנות של הלקוחות ול…
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2022/06/logo_250_250_Inwise.png250250shaichttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngshaic2012-07-15 09:27:372022-06-21 13:47:56שיווק ישיר באמצעות מדיה דיגיטאלית
רשימת התפוצה הינה חלק חשוב בתהליך הדיוור האלקטרוני. מיותר לצי…
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2022/06/logo_250_250_Inwise.png250250shaichttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngshaic2012-07-01 17:43:242022-06-21 13:51:37כיצד להגדיל את רשימת התפוצה?
עולם הדיוור האלקטרוני גדוש במושגים יחודיים וגם כאלו שבהם משתמשים בתחומים שונים כגון שיווק כללי באינטרנט, ולא דווקא בדואר אלקטרוני. בחרנו החודש לבאר מספר מושגים שאולי אינם מוכרים עבור כולם:
אחרי שבנינו רשימת תפוצה (מורשית, כמובן...) עיצבנו והפקנו את המכתבים האלקט…
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2022/06/logo_250_250_Inwise.png250250shaichttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngshaic2012-06-14 17:45:202022-06-21 13:42:13כמה מילים על עיתוי…
עשיתם ניתוח שוק על מנת להבין מהו קהל היעד שלכם, בניתם מערך שיווק …
https://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2022/06/logo_250_250_Inwise.png250250shaichttps://www.inwise.co.il/wp-content/uploads/2023/09/logoW.pngshaic2012-05-21 09:19:202022-06-21 13:43:02לא על המייל לבדו – על חשיבות שורת הנושא ושם השולח
שיווק ישיר באמצעות מדיה דיגיטאלית
כיצד להגדיל את רשימת התפוצה?
מניעים לפעולה בפייסבוק
מושגים ומונחים בדיוור אלקטרוני
כמה מילים על עיתוי…
שיווק חכם ואמין ללקוחות נבונים
ניוזלטר – מהצלחה למעשה
מהם שיעורי פתיחה טובים?
לא על המייל לבדו – על חשיבות שורת הנושא ושם השולח