לוגו אינווייז - 3 קווים

שיפור אחוז פתיחה באמצעות preheader

שימוש ב- preheader או טקסט מקדים זוהי טכניקה מעולה אך לא כ"כ מוכרת להעל…
משפך ביצועים – אחוז הפתיחה של קמפיין דיוור

כיצד לשפר אחוז פתיחה

אחוז פתיחה הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר למדידת יעילות של קמפיין…
לוגו אינווייז - 3 קווים

מגמות שיווק ב-2013

בשנת 2013 היינו עדים למספר שינויים בתחום השיווק הדיגיטלי בכלל ובתחום ה…
לוגו אינווייז - 3 קווים

ג'ימייל – שינוי שעלול להשפיע על אחוזי הפתיחה

שינוי באופן שבו ג'ימייל מטפל בתמונות עלול להשפיע על רישום אחוזי הפתיחה.

A/B testing בדואר אלקטרוני – מה זה, ולמה זה טוב?

המונח A/B testing מתאר פרקטיקה אשר משווה בין שתי ווריאציות של חו…
inwise

סקר Benchmark בנושא שיווק בדואר אלקטרוני לשנת 2013

סקר Benchmark בנושא שיווק בדואר אלקטרוני לשנת 2013
לוגו אינווייז - 3 קווים

עיצוב רספונסיבי בדואר אלקטרוני – כמה דברים שצריך לדעת

עיצוב רספונסיבי בדואר אלקטרוני – כמה דברים שצריך לדעת
לוגו אינווייז - 3 קווים

תזמון הדיוור האלקטרוני

שאלת תזמון הדיוור האלקטרוני אינה טריוויאלית כלל וכלל. אדם ממוצע מקבל  לחשבון שלו עשרות הודעות דוא"ל בכל יום. כדי להבטיח שהנמען ישים לב להודעה, צריך לתזמן אותה בצורה מושכלת.
לוגו אינווייז - 3 קווים

ממשק הלשוניות החדש של ג'ימייל

מאמר זה סוקר את השינוי בממשק המשתמש של ג'ימייל ואת ההשלכות האפשריות של השינוי על דוא"ל שיווקי.