הנעה לפעולה בדיוור אלקטרוני
דיוור אלקטרוני הנעשה באופן מקצועי באמצעות מערכת דיוור אלקטרונית חכמה ומתקדמת, נועדה ליצירת קשר ושמירה על קשר רציף עם לקוחות. בשורה התחתונה, מטרת הדיוור האלקטרוני הינה לגרום למנויים לבצע פעולה: יכולה זו להיות כניסה לאתר העסק, תגובה על סקר, הצטרפות למועדון חברים או רכישת מוצרים ושירותים של החברה המפרסמת.
למעשה, כל עיצובו ותכניו של הניוזלטר מיועדים בסופו של דבר לייצר הנעה לפעולה בקרב אנשי הקשר.
למעשה, אין זה משנה כמה הניוזלטר יהיה מושקע ואיכותי – אם הוא אינו מביא את הלקוח לפעולה, הרי שהקמפיין השיווקי שלו חסר ערך. על כן, אספנו עבורכם טיפים מקצועיים ליצירת דיוור אלקטרוני איכותי ואפקטיבי, אשר ייצור עניין בקרב אנשי הקשר ויניע אותם לפעולה, ובכך ייעל את מערך השיווק של העסק .
Call To Action
תהליך ההנעה לפעולה – Call To Action ( (CTA – חייב להיות מבוסס על מספר נקודות עיקריות:
- התאמה לפילוח קהל היעד – חשוב לשלוח ניוזלטר שתכניו, עיצובו, וכן מוצריו ושירותיו המפורסמים מתאימים לטעמו ולאופיו של פלח קהל היעד, כך שיעוררו בקרב בו עניין, רצון וכמובן פעולה.
- קישורים ברורים ובולטים – הנעה לפעולה חייבת להופיע כקישור בולט עם מסר ברור, המוביל את איש הקשר ישירות אל הפעולה שאנו מעוניינים שיבצע. לדוגמה, אם איש הקשר לחץ על הקישור לקבלת הטבה, חשוב שקישור זה יובילו היישר אל ההטבה ולא לעמוד הראשי של האתר.
- מסר אחד – בכל הנעה לפעולה יש להעביר מסר שיווקי או פרסומי אחד וברור, המרכז ומתמצת את כל מסרי הגיליון.
- יצירתיות – משפטי פתיחה היוצרים גירוי ועניין בקרב קוראי הניוזלטר, הינם משמעותיים ביותר, בכדי ליצור התעניינות אצל הקורא.
- לא להגזים – חשוב שלא לפוצץ את דף הניוזלטר בהנעות לפעולה אלא להתמקד במספר בודד של הנעות מהותיות, כדוגמת מוצר חדש או מבצע משתלם.
סוגי הנעות לפעולה
קיימים סוגים רבים של הנעות לפעולה בגיליון ניוזלטר, המיועדים עבור מגוון גדול של מטרות, החל מיצירת תדמית חיובית לעסק ועד למכירת מוצרים.
אנו ממליצים לכם על הכנסת קישורי הנעה לפעולה שהינם בולטים וברורים עם מסר חד משמעי, לדוגמה:
- למידע ופרטים לחצו כאן
- ליצירת קשר
- לקבלת מוצר חינם
- מבצע החודש
- סקר השבוע
- הצטרפו עכשיו למועדון הלקוחות
- לקטלוג המוצרים שלנו
- מצאו סניף הקרוב למקום מגוריכם
מניעים לפעולה באתר החברה
על סמך ניסיון רב בתחום הדיוור האלקטרוני, נוכחנו לדעת כי קיים סיכוי רב יותר להנעה לפעולה כאשר הגולש חוזר באופן סדיר אל אותו האתר. לכן, אחת המטרות המובהקות של הניוזלטר לדידנו, היא ליצור משיכה ובאזז סביב אתר החברה. יעדים אלו ניתן להשיג במגוון אמצעים, כדוגמת : מבצעים למהירי החלטה או הענקת מתנות וקופונים ללקוחות ועוד. כמו כן, על ידי פילוח רשימות התפוצה נשלחים ניוזלטרים המפרסמים מוצרים שמתאימים במיוחד לטעמה ולצרכיה של קבוצת חתך. כל אלו ועוד הם הגורמים לקהל היעד להיכנס אל אתר החברה, ובסיכומו של דבר לבצע בו רכישות.