שיווק ישיר על אוטומט
אוטומציה שיווקית היא הדבר הכי קרוב לקסם שאנחנו מכירים. באמצעותה תוכלו לבנות מערך שיווק אוטומטי שידע לשלוח את המסר הנכון, לאדם הנכון, בזמן הנכון.
אוטומציה שיווקית היא הדבר הכי קרוב לקסם שאנחנו מכירים. באמצעותה תוכלו לבנות מערך שיווק אוטומטי שידע לשלוח את המסר הנכון, לאדם הנכון, בזמן הנכון.
אוטומציה שיווקית מאפשרת לכם לקבוע פעולות שיתבצעו באופן אוטומטי בתגובה לתרחישים שונים. במילים פשוטות – כאשר קורה X, המערכת תבצע Y.
בעידן שבו הלקוח שלנו מקבל עשרות מסרים ביום – אימיילים, הודעות Sms וכמובן הודעות אישיות ברשתות חברתיות. אנחנו חייבים להיות יותר חכמים ויותר אישיים כדי לבלוט ולהשיג את המטרה השיווקית.
אם לנו כמשווקים היה זמן לשבת מול המחשב, להסתכל על התנהגות הלקוחות שלנו ולפעול בהתאם – זה היה מושלם. אבל זה לא באמת המצב. בדיוק בשביל זה קיימת האוטומציה השיווקית – להפוך את השיווק לטייס אוטומטי.
ניתן להגדיר שברגע שלקוח מסוים הקליק בדיוור על קישור המתאר מוצר מסוים, הוא יתווסף אוטומטית לרשימת המתעניינים במוצר.
לאחר יומיים אותו לקוח יקבל דיוור עם מבצע על אותו המוצר. אם הלקוח רכש את המוצר, נגדיר שלאחר 14 ימים תישלח אליו הזמנה לדרג את המוצר וכן הלאה.
רוצים עוד דוגמאות? הקליקו כאן לפוסט של רעיונות